Malin Björklund

Här är mitt liv

Rastlös

Publicerad 2012-06-28 00:43:26 i Allmänt,

Försöker sova, men det går inge vidare. Är så otroligt rastlös, det kryper i kroppen.
Jag trodde det skulle försvinna när jag fick barn, eller i alla fall tonas ner.
Att vara ledig en hel sommar börjar kännas väldigt jobbigt, va ska jag och Alva göra hela sommaren?
Får nästan panik av att inte ha något att göra. Hade mina vänner varit lediga också så hade jag kunnat träffa dom och hittat på massor av olika saker. Men just nu känner jag mig bara instängd i min lägenhet.
Tur jag har min balkong, den börjar bli riktigt mysig. Lite småfix kvar bara så har jag en liten oas me blommor :)
Utan den hade jag verkligen haft panik.

Ska återgå till att försöka att inte tänka på något och sova..
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela