Malin Björklund

Här är mitt liv

Smakportioner

Publicerad 2012-07-31 20:21:26 i

Nu har vi börjat me smakportioner. Och de är väldigt populärt :) Hitintills har Alva smakat gröt, vattenmelon, banan och lite rödspätta. Och hon gillar allt :)

Publicerad 2012-07-26 00:12:52 i

Ligger sömnlös och lyssnar på Alvas andetag. Hur kan en sån liten ta så stor plats i sängen? Hon håller på att få en tand. Hoppas den kommer snart för de verkar klia nå helt otroligt och har haft feber. Fyller dagarna me små utflykter, känner mig så instängd här. Trots den mysiga balkongen.. Försöker njuta av sommaren som är ovanligt regnig och kall. Imorrn blir de Visby :) mer än halva sommaren har passerat och snart är hösten här :( Nä, nu sommar jag strax, Zzz....

Lata dagar

Publicerad 2012-07-02 22:40:11 i Allmänt,

Otroligt härliga dagar på Fårö! Ville absolut inte åka hem, njöt in i sista sekund. Det gjorde inte ens nåt att vi fick sitta i kö till färjan.
Härligt me sommar!!

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela