Malin Björklund

Här är mitt liv

Äntligen Onsdag!

Publicerad 2011-07-06 13:32:42 i Allmänt,

Ledig :D Eller halvt ledig, jobbar bara kväll. Hade sovmorgon, lovely! Vaknade visserligen kl 7 iaf men kunde med gott samvete somna om. Lite halv borta i huvudet idag, gick ner i tvättstugan för att hämta tvätt och ser att nån tvättar. Min första tanke är: "Va fan! Nån har snott min tvättid! Vilket as, hur är de ens möjligt?" Till Louice säger i mobilen, har inte din tvättid gått ut då?
Det hade den ju :S Det är bra att jag har koll :P Och vilken tur att hon sa de, annars hade jag kanske fått för mig att slita ut kläderna och stoppa in min tvätt..

Borde sätta fart och städa men orkar inte alls.. Så det får bli en dusch och sen går jag nog bort till Sabinas jobb en sväng innan jag åker till jobbet. Måste ju vara lite social när jag är ledig :)
Frågan är bara va jag ska göra på fredag, då är jag också ledig.. Imorrn är det fullbokat :) Ska ÄNTLIGEN få åka mc me Micke och på kvällen är det tjejkväll me Pam, Lina och Jennita. Va skönt det är att vara lite ledig på sommaren :D Stort plus från det 2 föregående somrarna.

En dusch så kanske jag vaknar och slutar vara så mosig i huvudet..

Igår var första kvällen som det var mycke ...

Publicerad 2011-07-04 07:58:17 i Allmänt,

Igår var första kvällen som det var mycke på riktigt. Fullsatt ute och bara 2 lediga bord inne. Och det gick bra, alla var nöjda :) Hade skoskav och en knäckt rygg. 10 innan jag skulle på eftermiddagspasset kunde jag inte röra mig, Lili kom me sina magiska händer och Anna Carin hade ett dunderpiller som jag fick. Efter de gick de grymt bra! Hoppas de blir lugnt på dagen idag, vi har massor att förbereda. Nästan all mat tog slut igår :) Sen får de gärna vara full fart ikväll igen. Längtar lite till onsdag, jobbar bara kväll :) tänkte återställa mitt hem till normalläge, nu ser de ut som en krigszon.. Snart på jobbet, då blir de frukost! Och kaffe, har inte riktigt vaknat än :p

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela