Malin Björklund

Här är mitt liv

Fullt upp

Publicerad 2010-08-30 21:52:20 i Allmänt,

Det var visst ett tag sen jag skrev nåt här och när jag kom på de för ett tag sen vart det lite jobbigt för de har ju hänt en hel del sen sist jag skrev och då drog jag ut på de ännu mer....

Men iaf, tiden har gått fort. På onsdag flyttar jag.. Försöker få ner mina saker i kartonger och väskor, de går inge vidare... Men jag har gjort framsteg om jag jämför me tidigare flyttar. Sist jag flyttade började jag kvällen innan. Och gången innan de gjorde jag det samma dag, fick lite panik med städningen eftersom jag gick i skolan samtidigt och var tvungen att vara ut ur mitt rum senast kl 16... Men det gick det me :) Så att jag börjat en vecka innan är framsteg!
Tanken var att jag skulle göra allt igår men blev kvar i slite några timmar längre än vad jag hade tänkt, va ledig och bakis :/ Men kul hade vi! Så de var de värt..
Har till och me lyckats ragga tag i flytt hjälp :D Lovisa och Elin hjälper till under dagen och Sabina hjälper till när hon slutat och kommit hem. Sen är det bara all städning kvar SUCK men de går nog rätt fort det me.. Är lite orolig att de ska bli svårt att få bort all kattlukt...

Och roligare blir det :) På söndag säger jag och syrran "Bye bye suckers" och sätter oss på ett plan till tunisien. Och vi är så värda de!!! I 8 dagar ska vi sippa drinkar, bada, shoppa och glömma att hösten är på G i sverige. Så om ni vill ha ett vykort, ge mig adressen :) Och jag ska verkligen försöka komma ihåg att posta dom (sist blev dom postade på arlanda...) Så nu sitter jag och kollar på tax-free dricka och annat smått och gott.. Svårt att välja..  

På jobbet rullar de på, är betydligt lugnare nu nästan lite tråkigt även om jag inte riktigt orkar engagera mig alls längre... Men det blir nog bättre efter min semester..

Ska försöka uppdatera mer nu när jag inte jobbar som en dåre längre...

Kram

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela