Malin Björklund

Här är mitt liv

Motorcyklar

Publicerad 2010-04-29 19:18:50 i Allmänt,

Har hört massor av motorcyklar idag, blir väldigt avis! Vill också åka, får gåshud av att bara höra ljudet. Tyvärr har jag inge mc-kort och känner inte heller någon som har de. Så i framtiden när jag har pengar så ska jag ta mc-kort! Säger samma sak varje år vid den här tiden och sitter mer eller mindre och dreglar hela sommrarna när dom åker förbi. Har åkt några gånger (aldrig kört själv dock) och det är ju en helt underbar känsla och jag tror att det är ännu härligare att köra själv...  
Så om du känner nån som ska ut och åka och gärna tar med mig, säg till! Och om det är en han som är snygg och dessutom singel så gör de absolut ingenting ;)

Va riktigt mycke folk idag på jobbet, kul! Det var dock inte lika kul när maten tog slut, som tur var så va de bara 2 personer som kom efter de. Och alla är så nöjda, alla tycker de e mysigt och god mat. Bara längtar till sommaren då vi börjar me ala carte menyn, och det kommer bli riktigt mysigt på uteserveringen. Kan se de framför mig hur folk sitter och äter middag, dricker öl och bara myser i kvällssolen..



Kram

2010

Publicerad 2010-04-28 22:59:20 i Allmänt,

Det här känns som mitt år :) Allt känns som om de flyter på och går bra. Om jag jämför med förra våren då jag var lite bitter på livet.. Visst jag har ingen kille eller ens i närheten av att skaffa barn osv MEN det är okej, jag har underbara vänner som verkligen bryr sig och ett jobb jag älskar. Det jag lärt mig de senaste året är att inte planera ALLT i förväg, försöker leva i nuet å njuta av allt jag har.

Nyckelordet för 2010 är harmoni!

Kram

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela