Malin Björklund

Här är mitt liv

Fårö

Publicerad 2012-06-29 11:08:00 i Allmänt,

Igår kväll åkte vi ut på Fårö och stannar här över helgen.
Det är så härligt! Frihetskänslan är enorm! Det är vackert och man kan vara ute och Alva kan sova i vagnen ute på dagen, i stället för inne i sängen.
Det känns så bra att veta att Alva har en mormor som bor så nära den vackra och öppna naturen. Att hon kommer växa upp med det även om jag bor i lägenhet.

Idag ska vi städa i stugan för på söndag kommer de hyresgäster. Sen hoppas jag vi ska hinna me att fixa dopinbjudningarna också. Måste bli klar me dom nu!
Fullt upp me andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela