Malin Björklund

Här är mitt liv

2011

Publicerad 2012-01-28 14:07:09 i Allmänt,

2011
Det var ett bra år :)

Hela våren var full av spontana fester och lärde känna en hel del nya människor. Funderade lite på hösten men levde för dagen. Gjorde det som föll mig in och var på två blind-dejter.

Sommaren var också härlig, jobbade på som vanligt. Vi som jobbade hade kul och nästan alla kom riktigt bra överens. Som vanligt han jag inte göra så mycke annat än att jobba men hade ändå mer fritid än vad jag hade sommaren innan. Älskade min bil som tog mig dit jag ville utan att strula. Hade alltid badkläder, partykläder och ett extra ombyte me mig.

När hösten kom började skolan och det spontana utekvällarna bytes ut mot plugg och min nya bästa vän blev toaletten. Var konstant trött och somnade lite här och där men tog mig igenom terminen med helt okej betyg.
Var på ultraljud och fick för första gången se det lilla miraklet som gjorde att jag mådde så illa.
Flyttade från min lilla etta till en mysig tvåa tvärsöver gatan.
Det blev jul och nyår.
Nyårsfirandet var raka motsatsen mot året innan.
Lugn och skön middag hemma hos mig, såg fyrverkerier och somna runt halv två.


Och 2012 kommer nog bli ett toppen år.
Livet kommer förändras totalt och jag känner mig genom lycklig.

Kommentarer

Postat av: Tant Linda

Publicerad 2012-01-28 14:48:23

Klart det kommer bli helt fantastiskt. Jag ska inte gråta, jag ska inte gråta...

Postat av: Syster Emmi

Publicerad 2012-01-28 16:37:01

Jag ser såå mycket fram emot det här året och den lilla filuren du har i magen!! Stor kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela