Malin Björklund

Här är mitt liv

Sova? Försöka går ju..

Publicerad 2012-01-29 23:48:10 i Allmänt,

Går inte så bra. Känner mig irriterad men vet inte varför.
Har haft en bra dag, pluggat matte och lämnat in ett prov.. Känslan kom krypande på kvällen. Det är något som petar mig i bakhuvudet och gör mig grinig men kan inte greppa det. Vet inte om det är mig själv jag är irriterad på eller om det ens är en person. Hoppas det försvinner tills imorrn..

Något som är väldigt mysigt och häftigt däremot är all rörelse i magen nu. Ikväll har det varit nå helt otroligt mycke :) Nästan så det gör ont.. H*n ligger väldigt långt ner nu, innan har det mer varit vid revbenen, och det känns som om den möblerar om totalt där inne. Full fart :) men jag hoppar till lite då och då när jag inte är beredd. Det här är nog den mest fantastiska känsla jag någonsin har varit med om!

Nu ska jag göra ett nytt försök till att sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela