Malin Björklund

Här är mitt liv

Öh, ska det här vara en fredagskväll?

Publicerad 2011-09-30 22:48:25 i Allmänt,

Fredag.
Och det är bara skit på tv. Hallå? Vem fan har planerat tv-tablåerna? Ingen som någonsin brukar vara hemma en fredag kväll iaf.
Fredagskväll borde väl vara den ultimata familjekvällen? Alla är trötta efter veckan och alla ska umgås. Och det gör man ju framför tv:n numera..

Och min plan var att komma hem, fixa lite mat. Och sen ha en hel kväll framför tv:n, äta räkor, kex och ost :)
Men,
det är bara skit på tv. Kul, verkligen jätte kul. Kan inte komma ihåg sist jag hade så här tråkigt en fredags kväll. och eftersom jag hade räknat me det laddade jag hem en film.
Men, eftersom det var så tråkigt tidigt på kvällen så började jag se filmen tidigt. Så strax innan nio så var det redan slut på det roliga.
Så min stora miss var att jag bara laddade hem en film, skulle ha tagit tre..

Kul kväll, verkligen. Tur att räkorna var goda iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela