Malin Björklund

Här är mitt liv

Yrsel och illamående

Publicerad 2011-09-27 22:34:13 i Allmänt,

Mår inge vidare :( Fick åka hem från skolan idag. Jag hoppas verkligen att det här går över snart, börjar bli sjukt trött på det här. Nu är det inte lukter som är jobbigt längre, nu kommer det helt utan förvarning. Blir hel snurrig och det känns som jag är tokfull eller väldigt åksjuk. Tappar balansen helt och det enda jag kan koncentrera mig på är att andas och titta på en och samma punkt. Glad att jag kan laga mat igen, funkar inte riktigt att leva på färdigmat..

Något helt annat.
Fick tillbaka min recension av den tråkiga boken Thérèse Raquin. Och min lärare gillade den, behövde inte göra några ändringar och skicka tillbaka den. Det stora felet var att jag skriver i talspråk.. Måste skärpa mig.
Sen gjorde jag engelska prov idag. Om verb. Kändes som att det inte gick så dåligt men vi får väl se, får tillbaka det imorrn. Och på måndag har jag matte prov, får lite ont i magen när jag tänker på det.

Händer inte så mycke i veckorna just nu, eller det gör det väl inte på helgerna heller.
Men på lördag är det Fabellaträff med middag på Joda bar. Läste menyn och dreglade hur mycke som helst. Vad sägs om den här menyn:
  • Örtmarinerad Lammytterfilé Serveras med rödvinssås & ljummen potatissallad
  • Grillad biff Serveras med pommes, rödvinssås samt coleslaw
  • Helstekt Makrill med bakad potatis & färskostcreme med soltorkade tomater & oliver
  • Räkor rökta i Katthammarsvik med aioli & rostat bröd
Gissa om jag kommer ha beslutsångest? Så nu håller vi tummarna för att jag inte kommer må dåligt på lördag, okej? Okej!





Köpte nya skor igår :D I´m in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela