Malin Björklund

Här är mitt liv

Nu måste jag berätta

Publicerad 2011-09-21 12:46:08 i Allmänt,

Nu kan jag inte hålla mig längre, nu måste jag få säga det!



JAG ÄR GRAVID, JAG SKA HA BARN
, JAG SKA BLI MAMMA
Helt otroligt :D



Har vetat ett tag nu och chocken har väl släppt, fast det är fortfarande lite svårt att tro på det. Ber om ursäkt till personalen på akuten som jag blev lite arg på när hon berättade. Ni som känner mig vet hur ledsen jag varit över att jag inte kan få barn. Och nu är jag det, känns overkligt men helt fantastiskt. M är väl inte direkt överlycklig, men han gillar läget och ska flytta hem i Januari. Vi är fortfarande vänner, och ska försöka lösa allt till det bästa. Vi tänker inte alltid helt lika och vissa dagar önskar jag att han inte hade brytt sig alls. Men oftast är jag glad att han ändå valt att vara delaktig. Alla barn har rätt till båda sina föräldrar.

Nu är jag i v14 och mår fortfarande sjukt illa. Jag hoppas verkligen att det går över snart. Trött på att krama toaletten varje morgon :( Om jag inte äter när jag börjat känna av hungern så blir jag helt snurrig, hela världen börjar gunga och illamåendet är fruktansvärt. Men jag börjar få kläm på det, har alltid lakrits i väska. Det brukar hjälpa direkt så jag klarar mig tills jag kan äta något. Annars klarar jag inte av nåt sött, kan inte ha socker eller honung i teet ens..

Nu när jag äntligen har delat med mig av min hemlighet så blir det garanterat fler inlägg :)

Nu, LUNCH

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-21 16:01:35

Hörde när jag jobbade på båten att man skulle äta saltlakris när man mådde illa.

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Publicerad 2011-09-21 21:44:56

Nämen oj så spännande. Grattis! Hoppas illamåendet går över snart.

Ses vi den 1:e?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela