Malin Björklund

Här är mitt liv

Jag vill bara sova

Publicerad 2011-10-12 21:12:36 i Allmänt,

Det går inte så bra. Fortsätter somna lite här och där. Och det är så pinsamt! Somnade för jag vet inte vilken gång i ordningen på eftermiddagslektionerna. Vad ska jag göra? Jag lär mig absolut ingenting på det lektionerna, är så koncentrerad på att inte låta ögonen blunda. Det är hemskt, hade jag varit lärare hade jag blivit skit sur och undrat över vad jag gör där. Det är inte så att jag inte är intresserad, jag ÄR det. Men det går bara inte. Gör vad som helst nu, bara jag blir piggare och kan hänga med! Och säg inte: Det går över. Jag behöver bli pigg nu, inte om några veckor. Då kan det vara försent, jag missar massor av saker på lektionerna! HJÄLP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela