Malin Björklund

Här är mitt liv

Det händer lite

Publicerad 2011-11-05 10:17:52 i Allmänt,

Oj, nu är det ett tag sen jag skrev igen.. Hänt en del:

Var en sväng i Oslo förra veckan när det var höstlov. Skönt att komma i väg en sväng och vara lite ledig. Var även några dagar i Sthlm och träffade pappa, syster och lilla Adam :)

Skolan rullar på och det känns som jag ligger efter en del, men det går nog ganska bra iaf.

Magen har börjat synas och gjorde ultraljud för ett tag sen. Det var helt otroligt! Är fortfarande ganska trött och har redan börjat få foglossning som har gjort att jag den senaste veckan redan fått sammandragningar. Vilket inte alls känns nå bra, det är alldeles för tidigt.

Har även hunnit med att skriva hyrestkontrakt på en tvåa och idag flyttar jag in :D Det går nog ganska fort, det är bara tvärs över vägen. En ganska söt tvåa med badkar, vilket känns helt underbart! Nu kan jag äntligen använda allt badskum som jag fått i julklappar och presenter de senaste 10 åren...

Allt går lite upp och ner men för det mesta känns allt väldigt bra :)

Dags att börja bära kartonger

Kommentarer

Postat av: Sanna Sixbo

Publicerad 2011-11-05 18:49:43

Grattis... viste inte du var gravid... jaha, då var det bara jag kvar som inte fått barn av norge-gänget....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela