Malin Björklund

Här är mitt liv

Visdom

Publicerad 2011-08-25 20:38:54 i Allmänt,

Vad jag lärt mig idag:

Kör inte en bil som har en fet lysande röd lampa på instrumentbrädan, bilen dör.

Lärare finns inte där för att lära oss saker, bara belysa problemet. Lära sig gör man av sig själv och sin bordsgranne.

Nu måste jag bara komma på hur jag ska få bilen från Slite till Vibble på söndag...?

Annars händer inte så mycke, imorrn har jag inga planer och på lördag ska jag vara barnvakt. På lördag är det Slite marknad. Har missat den de senaste åren så ska bli lite kul att gå på den.
Imorrn blir det först engelska på morgonen och sen blir det självstudier till eftermiddagen då jag har matte med min lärare som inte lär ut. Kul. Får man ens säga så som lärare?

Nu ska jag fortsätta titta på CSI Miami, men jag vet inte om det är så bra egentligen. Det handlar om voodoo och eftersom jag är själv och väldigt lättskrämd så kanske jag ska sluta.. Men det är ju lite spännande och eftersom det är CSI så bör det ju sluta me naturliga förklaringar, eller?

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2011-08-26 08:01:15

Men varför skulle du köra bilen till slite?? Trodde den stod i stan. Lycka till med den iaf.

Så synes vi på lördag. /K

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-26 10:01:45

För att jag var tvungen att flytta bilen :( den kunde inte stå kvar. Och sen hade jag ju halva bohaget i stan som jag var tvungen att få me hem..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela