Malin Björklund

Här är mitt liv

Sommaren

Publicerad 2011-08-24 22:03:44 i Allmänt,

Som vanligt har jag inte orkat uppdatera under sommaren. Den går så fort och vem vill sitta inne framför datan när man är ledig? Det har hänt hur mycke som helst, som vanligt :)

Sommaren har bestått av jobb, regn, mysiga kvällar, road tripp och sömn! Och jag har nog inte lyckats fota något under hela sommaren.. Kul..

Nu börjar hösten komma krypande.. Känns lite små spännande. Började skolan igår :) Kom hem och däckade.. Helt död. Hoppas jag kommer in i det snart annars ligger jag nog illa till..

Ska försöka uppdatera lite bättre nu när jag inte jobbar så mycke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En blogg om mig och mitt liv. Mina tankar om livet i stort och smått. Försöker leva nu och här hela tiden. Imorrn kan det vara försent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela